E-post
Inom 24 timmar på helgfria vardagar.
kundtjanst@dintarta.se
Vanliga kundsupportfrågor
Hur kan jag avbryta min beställning?
Om din födelsedag, bröllop eller något annat evenemang inte längre ska äga rum, ger vi dig möjlighet att avbryta din beställning i tid. För detta behöver vi bara ett e-pos från dig med ditt ordernummer från orderbekräftelsen. Skicka din avbeställning via e-post till kundtjanst@dintarta.se före ditt önskade leveransdatum.
Vi annullerar din beställning endast före produktionsdagen.
Produktionsdagen beräknas utifrån din valda leveransmetod och har inget att göra med ditt inköpsdatum.
Jag har inte fått en orderbekräftelse. Vad ska jag göra?
Inom några minuter efter din beställning får du en orderbekräftelse via e-post. Om du inte hittar bekräftelsen i din inkorg, vänligen kontrollera din skräppostmapp.
Om du inte har fått någon orderbekräftelse, logga in på ditt kundkonto (det fungerar även om du inte var registrerad vid beställningstillfället) och kontrollera din orderstatus. Ange samma e-postadress som användes vid beställningen. Om ingen beställning visas eller om den har en oväntad status, vänligen kontakta vår kundtjänst på kundtjanst@dintarta.se.
Hur kan jag se att min beställning har gått igenom?
Efter att du har lagt din beställning får du en orderbekräftelse via e-post. Där hittar du alla detaljer om din beställning. Vänligen kontrollera alla dessa uppgifter, såsom leveransadress, leveransdatum etc. Om du upptäcker ett fel, kontakta vår support omedelbart så att vi kan rätta till det.